середу, 20 листопада 2019 р.

«Розширення прав та можливостей жінок»

З 11 по 17 листопада у місті Запоріжжя проходив семінар «Розширення прав та можливостей жінок», який об’єднав представниць Луганської, Донецької та Запорізької областей. Відвідати його випала можливість і мені. Жінки спілкувалися, навчалися, займалися різними видами рукоділля. 

Я думаю, що це все, що можна сказати офіційною мовою. Декілька рядків не зможуть передати усю ту гаму емоцій, що я, як учасниця відчула за цю довгу й таку коротку неділю. Був і розпач, й незадоволення, й роздратування. Сум за домом, за рідними… 

Але ж й були і безмежна радість від творчості, від спілкування з такими різними та цікавими людьми. Ми бурхливо обговорювали свої проекти, сперечалися та підтримували одне одного. Освоювали нові знання, впадали у розпач, гуртувалися та вирішували проблеми, що поставали перед нами. 

Наша маленька команда «ВсімДобра» об’єднала трьох жінок зі зовсім різних місцевостей для однієї мети – допомогти людям. Валентина, лідер нашої команди, розповіла нам, як важко приходиться жити мешканцям села Орловське, яке знаходиться у Донецькій області у зоні конфлікту. Що вона приїхала на «Мейкатон» заради певної мети – допомогти своїм односільчанкам та створити їм нові робочі місця. Згуртувавшись, ми вирішили зробити все можливе для втілення цієї мети та виклалися на всі 100%. Це було дуже складно, але ми витримали й дійшли до кінця. 

Я була дуже щаслива, коли дізналася, що все було недаремно й наша команда отримала грант, який дозволить втілити мрію у життя і жінки отримають обладнання, на якому зможуть заробляти собі на життя на утримувати свої сім’ї. 

Дякую від всього серця усім, хто був поряд з нами – організаторам, менторам, обслуговуючому персоналу, але найбільш іншим учасницям, що підтримували нас та раділи разом з нами перемозі. 

Дівчатка, я дуже вдячна усім вам за той безцінний досвід, що я отримала поряд з вами, за натхнення, за нові знання та навички. Щастя вам усім, вдачі та втілення всіх ваших мрій у життя. Все можливо! 

Р. S. Окрема подяка нашим менторам – веб-дизайнерам та онлайн-маркетологам. Завдяки вам я дізналася багато нового і отримала знання, що стануть мені у нагоді в моїй професійній діяльності як бібліотекаря - створення веб-сайтів та інструменти просування бренда у різноманітних соцмережах та Інтернеті.

Посилання на сторінку заходу:


Нечаєва-Боєва Н.О. - бібліотекар дитячої бібліотеки-філії № 5

Немає коментарів:

Дописати коментар